Wednesday, September 19, 2012

Menggoda

amboiii tajuk kannnn...hikhikhik (cara gelak pun kene menggoda jugak...)^_^....sebab ape ade tajuk camtu...ermmm..sebab semalam ber'YM' dengan En.S n dia realize yang gambar saya kat YM tu dah bertukar...before this i put pic our fingers are cross together...tapi lepas raya tu saya tukar..letak pic raya saya sendiri...tu yang dia bengang..hahaha....

En.S : bukan main lagi pose pict dalam YM ni ye...nak goda laki mana la tu?
Saya : ehhh..pic tu dah tukar lama laa...lepas raya hari tu...kat skype pun pic yang tu jugak...dia je yang tak perasan
En. S : ermmmm...yelaa tu..kalau tak perasan takdela tegur ni...
Saya : yelaa...yelaa...nanti saya tukar..
En. S : kene tegur baru nak tukar...
Saya : *____*

kami jarang online guna YM...biasanya guna skype..sebab dia lagi suka nak face to face...YM pun blh jgk nak face to face..tapi macam kualiti tak best sangat...hehehe....ingatkan dia takkan perasan pic tu...sekalinye boleh plak dia buat spotcheck...sekali ngan bearshare saya delete pic..hahaha...taw takut kannnn....letak lah balik pic lama tu...pic jari tu jelaaaa....hahahaa...lepas online semalam saya anta sms kat dia...

"saya dah tukar pic kat YM tu..yelaa..nanti dia kate kite nak goda laki lain plaknye...tapi kat skype tak delete..sebab kat skype ade awk sorang je...hahahah"

puaslah hati dia kan....huhuhu...

p/s : tapi pic yang kat bearshare tak bagitaw dia pun...mati lahhhh kalau dia taw....hahahaha

No comments:

Post a Comment