Thursday, September 27, 2012

Macam-Macam

owhhh..hari ni dah Khamis..cepat betul masa bejalan...tapi bile kire duit dalam purse..lambat betul masa bejalan..lambat betul nak tunggu Isnin...hahahaa...actually bukan nak cerita pasal duit ataw pasal hari..tapi cuma nak cerita pasal keinginan saya yang macam-macam ni haaa...bila tak sihat je mesti tekak rase nak makan benda yang ntah pape...
dulu masa study kat UUM saya pernah mengidam nak makan nasi kandar...hahaha..before that tak pernah pun makan..tapi sebab demam..tekak pun teringin nak nasi kandar..merengek la hari-hari ngan housemate..zikir kat tepi dia cakap nak makan nasi kandar...last-last dia pun layankan jelaaaa...hahahha
macam sekarang ni laa...semalam tak makan..malam tadi pun tak makan...driving ondaway ke ofis tibe-tibe tekak teringin sangat nak makan mee goreng...can you imagine that???mee goreng...hahahaa...tak pernah-pernah nak mee goreng..tetibe plak kannn...
nasiblah tak duk dekat ngan En.S..kalau tak nanti keje saya asyik makannn jee...dia kalau bab makan-makan memang rajin je nak layan...jadi tak kisah la kalau dia takde saya tak makan pun..sebab kalau dia datang sini..mesti saya kene makan banyak-banyak macam dia...huhuhuhu

p/s : taknak bagitaw kat En.S..nanti kene mawahhh...sebab semalam tak makan..huhuhu..bile dia tanya cakap je dahhh...menipu untuk kebaikan tak pe je kan...hahaha

No comments:

Post a Comment