Wednesday, September 26, 2012

Degil

dari dulu memang saya taw saya ni degil...kadang tu saya dengar je ape yang orang pesan...yang orang nasihat..tapi masuk telinga kanan..kuar telinga kiri..sikit pun tak amik port...hehehe...tapi disebabkan kedegilan aku ni...dah kene mawahhh dengan si En.S tu...
sebabnye...semalam kan saya cakap kat dia...sakit perut n rasa tak sihat..dia pun dah tawla...kalau merengek mengadu canggitu je mesti datang bulan punya..hahaha...nasib baik jugakla malam tadi dia kuar berlatih koir..so takdela sibuk nak sms pun...sebab saya pun baring je..tak larat nak buat ape..rasa sakit ni macam perut ni kene ramas kuat-kuat sampai lunyaii..adoyaiii...sakitttt taw...
dalam pukul 12 lebih tu baru dia abes latihan n baru ingat kat saya yang tengah sakit...call pun sembang lebih kurang je..sebab dia taw saya takde mood nak manja cakap lebih-lebih..tapinye sebelum letak fon tu..ayat dia lebih kurang cenggini laaa...

' kalau esok pagi tak ok lagi..cuti je ye..takyah keje...jangan nak paksa badan tu kalau tak larat '

saya pun ye kan jela...hehehe..

tuptup pagi ni bangun-bangun suara pun dah tak berapa nak ade...sakit perut tu jangan cerita lahhh..memang mencengkam je nihh...tapi takpe..bangun pelan-pelan..terus gi mandi..gagahkan diri jugak la kan...pas mandi je dapat sms dari En.S..tanya dah ok belum n still lagi tak bagi saya keje..dia suruh rehat je kat rumah...tapi takdenye saya nak dengar kan..dah kate degil kan...hahaha...saya cakap nak keje jugak..dia terus tak reply sms..cuma pesan drive hati-hati je..bengang le tewww...hahaha..
sekali kat ofis mendapatla kan...dah la sejuk..sakit plak tu..memang terus rasa nak demam...pastu gatal pulak gi merengek mengadu kat dia..memang lagi sekali mendapatlahhh...lagi-lagi bile dia call dengar suara saya pun dah macam tak bersuara ni...lagi la angin orang tu...huhuhu..takpe-takpe saya tabahkan je diri ni tunggu sampai petang...pastu chowww...balik..padan muka..degil lagi..

p/s : En.S tengah marah...terpaksalah saya duk diam-diam je..nanti merengek mengadu sakit kene mawahhh lagi nanti...huhuu

No comments:

Post a Comment