Thursday, September 20, 2012

Berbincang a.k.a Bergaduh

saya dengan En.S jarang bergaduh...kami selalu berbincang jek...tapi dua tu sama je..En.S tak suka guna perkataan bergaduh tu..he prefer word "berbincang"...walau dia marah saya pun then saya cakap dia marah..nanti dia akan backup diri dia dengan ayat yang camni...'ehhh..mana ade i marah u..kite bincang je ni kannn'...agak-agak korang la kan..nak terus merajuk ke ape??hahahaa...ehhh..terpanjang pulak mukaddimah tu kan...
so..ceritanya begini...malam tadi kami bergaduh a.k.a berbincang...sebab ape..tu takyah mention la kan...hikhikhik...berbincang melalui sms je...tapi lepas 3,4 sms...then saya tak reply..dia call pulak...first call memang tak angkatla kan..sebab tengah marah...second call...lama baru jawab...dia pun dah syak saya saje-saje taknak jawab..yang saya pulak..tak pandai nak tipu..huhuhu...memang mendapat la kan...lepas cakap gudnite semua...masing-masing terus senyap..tido lahhh...
selalunye pagi mesti dah ok..macam takde jadi pape...tapi pagi ni macam lain...tak tanya pun saya dah gi keje ke belum...kecik hati taw...tengari baru sms...tu pun dalam mood berbincang lagi...huhuhu...jadinye harini kat ofis rasa macam nak nangis je...mata pun macam pedih-pedih je ni...hahaha...drama je lebih...


p/s : takpelahhhh...terima dengan redha je lahhh....

No comments:

Post a Comment