Friday, November 16, 2012

Mamak...Sappedek..

sejujurnya..saya tak pernah suka makan kat mamak..lepak-lepak pun tak suka..sebab kat mamak tu ramai nooo lelaki..segan kot nak lepak lelama..sebab majoriti semua lelaki...ai is shy...hahahaa...

tapi....

last week En.S sudah paksa saya untuk makan kat mamak...huhuhu..bukan dia tak taw saya tak suka..dia taw..tapi saje buat tak taw..dengan alasan sampai bile taknak makan kat mamak..takpelaa..demi En.S saya gagahkan hati jugak la..masa pilih lauk-lauk nak makan tu..dah mula rasa kekok..tak taw nak amik lauk ape..nasi adelah beriyani..last-last En.S yang ceduk lauk untuk saya...saje je dia tu kan...nak tunjuk dia tu expert mamak la tu...takpe..terima jela..hari sabtu nasi beriyani lauk ayam berempah ngan sayur campur..kire ok la..takdela addicted sangat lepas-lepas tu...hari ahad pun still lunch dekat kedai yang sama...nasi beriyani lagi..tapi lauk ayam berempah, sambal kentang ngan peria goreng...kali pertama la saya makan peria goreng wehhh..mula-mula rasa macam pelik..tapi bile dah makan banyak-banyak rasa macam sedap sangat...amboiii..dah jadi addicted pulak..sampai sekarang ni terasa-rasa lagi kat tekak..hahahaa...

tadi sms dengan En.S...

Saya : teringat-ingat la nasi beriyani aritu...ngan lauk-lauk yang best tuu...
En. S : pulak dahhh...bukan ke u tak suke makan kat mamak?
Saya : memangla tak suka..tapi dah orang tu ajar makan kat mamak...ni dah terasa-rasa nak makan lagi...huhuhu
En. S : alaaalala...sian dia...tapi bagusla kalau dah boleh makan kat mamak..nanti kite buat jalan-jalan carik makan..khas untuk kedai mamak je yee...hahahaha
Saya : oihhhh..melampau dah tu...

p/s : lambatnye nak tunggu bulan depan...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment